Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Τους πήρε ο πόνος τώρα........ του Vpower

Έτοιμοι να παραιτηθούν δηλώνουν πολιτικοί αρχηγοί κομμάτων, με σύσσωμες τις κοινοβουλευτικές τους ομάδες μάλιστα, τον τελευταίο καιρό. Τον λόγο φυσικά δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι έχω καταλάβει, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό όχι μόνο για μένα, αλλά για κάθε άνθρωπο που εδώ και δεκαετίες αναρωτιόταν πως γίνεται ένα Κράτος να επιζεί εδώ και 30 τουλάχιστον χρόνια, εμφανίζοντας μόνο πρωτογενή ελλείμματα και ούτε μια χρονιά πλεόνασμα! Όλοι εμείς που λόγω του τρόπου που βλέπουμε την οικονομία, ανήκουμε στους γραφικούς και τρελούς αυτής τη Χώρας, είναι φυσιολογικό να μην καταλαβαίνουμε τέτοιους χειρισμούς που μόνο το 65% των Ελλήνων ( που τυχαίως αποτελεί και την πρασινομπλέ κομματική βάση ) καταλαβαίνει, ως ευφυέστερο και ικανότερο πνευματικά των υπολοίπων! 

Μια ερώτηση μόνον, έχω προς όλους αυτούς που καταλαβαίνουν τέτοιους χειρισμούς! Τι νόημα έχει η καταγγελία ενός συστήματος, που και να θέλει δεν μπορεί πια να μας χρεώσει περισσότερο? Αν το 1998 το άκουγα αυτό, και θα το καταλάβαινα, και βεβαίως θα συμφωνούσα, αν το άκουγα το 2000 το ίδιο, τώρα που επιτέλους πρώτη φορά το πολιτικό κατεστημένο έχασε την δυνατότητα να μας χρεώνει, ποιο είναι το νόημα? 

Αν αυτές οι δυνάμεις θέλουν την χρεοκοπία της Χώρας, ας το πουν και ας καταθέσουν τα σχέδιά τους ώστε να δούμε όλοι μας τι προτείνουν, το επειδή δε μου αρέσει η πραγματικότητα, σηκώνομαι και φεύγω από πότε έγινε αξιόπιστη και υπεύθυνη πολιτική θέση? 

Με συγχωρείτε λοιπόν, που δεν καταλαβαίνω το timeing ούτε φυσικά το κέρδος, καθώς για την αρρωστημένη σας λογική ήμουν και φυσικά για πάντα θα είμαι κι εγώ μέλος των τρελών, που υπολογίζουν με βάση αυτά που έχουν, κι όχι με βάση αυτά που φαντάζονται ή θα ήθελαν να έχουν, που πιστεύουν ότι όλοι μας είμαστε ίσοι απέναντι στο νόμο, και στο Κράτος φυσικά και γι αυτό δεν έχασαν στιγμή από τη ζωή τους τρέχοντας σε συγκεντρώσεις και αφισοκολλήσεις, και γι αυτό και δεν υπήρξαν μέλη της δική σας κλίκας.

Η ζημιά στη Χώρα μας έγινε δυστυχώς κύριοι, και μια εκ των υστέρων παραίτησή σας, το μόνο που αποδεικνύει, είναι ότι υπήρξατε τόσα χρόνια οι τροφοδότες της φαυλότητας και του Καραγκιοζισμού που χαρακτήριζε, και δυστυχώς ακόμα χαρακτηρίζει την πολιτική ζωή του τόπου! Εμένα αν με θέλετε, θα με βρείτε σύμμαχο σε προτάσεις δημιουργίας, κι όχι καταστροφής, σε προτάσεις αναδόμησης κι όχι αποδόμησης της Χώρας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Disqus for Alternative Greek Politic Review