Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Απόφαση Σταθμός του Σ.Τ.Ε. δικαιώνει τον Γ.Ραγκούση και εκθέτει τον Δ. Ρέππα για τις άνομές του επιδιώξεις ! - του Vpower

Νέα δεδομένα στο χώρο των λεγόμενων κλειστών επαγγελμάτων δημιουργεί απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία πρόκειται να εκδοθεί πολύ σύντομα και αναμένεται να κρίνει αντισυνταγματική τη διατήρηση οποιουδήποτε κλειστού επαγγέλματος για οποιονδήποτε λόγο, στη χώρα μας.

Το Ανώτατο Ακυρωτικό δικαστήριο θα επικαλείται για την απόφαση αυτή το σχετικό άρθρο του Συντάγματος περί ελεύθερης επαγγελματικής επιλογής των Ελλήνων πολιτών. Συγκεκριμένα, θα βασίζεται στο άρθρο 5 παράγραφος 1 του Συντάγματος, με το οποίο κατοχυρώνεται η προσωπική και οικονομική ελευθερία ως ατομικό δικαίωμα, ειδικότερη εκδήλωση της οποίας αποτελεί η ελευθερία επιλογής και ασκήσεως ορισμένου επαγγέλματος.

Προηγούμενη απόφαση του ΣτΕ που αφορούσε προσφυγές για την έκδοση αδειών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, αναφέρει ότι στην «επαγγελματική ελευθερία ο νόμος μπορεί να επιβάλει περιορισμούς για λόγους δημοσίου ή κοινωνικού συμφέροντος, οι οποίοι σε κάθε περίπτωση πρέπει να τελούν σε συνάφεια προς το αντικείμενο και τον χαρακτήρα της ρυθμιζόμενης επαγγελματικής δραστηριότητας».

Το ΣτΕ σημειώνει ακόμη ότι «τέτοιον λόγο δεν συνιστά η προστασία του οικονομικού συμφέροντος των ήδη δραστηριοποιούμενων σε συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο, με την αποτροπή της εισόδου στον κλάδο αυτό νέων επαγγελματιών και της εκ του λόγου τούτου μειώσεως των προσόδων από την άσκηση της επαγγελματικής αυτής δραστηριότητας».

Η νέα απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ θα αποτελέσει νομολογία για άλλα κλειστά επαγγέλματα και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούση στο θέμα των Ταξί, οι ιδιοκτήτες των οποίων αντιδρούν έντονα στην απελευθέρωση του επαγγέλματός τους και απειλούν με νέο κύκλο δυναμικών κινητοποιήσεων από την προσεχή Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου.

Ο κ. Ραγκούσης έχει δεσμευτεί ότι θα ανακοινώσει τις προτάσεις του εντός των προσεχών ημερών, σημειώνοντας ότι η απελευθέρωση του επαγγέλματος των Ταξί θα γίνει χωρίς περιορισμούς αλλά με κανόνες, λαμβάνοντας υπόψη και τις ανάγκες άλλων παραγωγικών κλάδων που συνδέονται με το συγκεκριμένο επάγγελμα, όπως παράγοντες του τουρισμού κ.α.

Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο οποίος δέχθηκε αυστηρή κριτική ακόμη και από στελέχη του ΠΑΣΟΚ τόσο για την άρνησή του να υπογράψει το προεδρικό διάταγμα του προκατόχου του Δημήτρη Ρέππα, όσο και για τους χειρισμούς στο θέμα της απεργίας των Ταξιτζήδων, έχει ήδη λάβει το «πράσινο φως» από τον πρωθυπουργό να προχωρήσει στο άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί και απομένει η παρουσίαση και έγκριση των προτάσεων του από κάποιο κυβερνητικό όργανο, προκειμένου να τεθεί το σχέδιο νόμου που καταρτίζεται σε δημόσια διαβούλευση.

Αυτό που δεν διευκρινίζει η απόφαση του Σ.Τ.Ε. είναι το εξής : 
Πως είναι δυνατόν Δικαστική απόφαση του Ανωτάτου Διοικητικού Δικαστηρίου της Χώρας να αποφασίζει ότι τα πεπραγμένα δεκαετιών στο θέμα των αδειών κυκλοφορίας ταξί να χαρακτηρίζονται αντισυνταγματικά, και παράλληλα να μην συντρέχει λόγος αποζημιώσεως των πολιτών που που ζημιώθηκαν από την αντισυνταγματική λειτουργία του Κράτους?


Θα μου πείτε ας προσφύγουν δικαστικά οι ζημιωθέντες στην Δικαιοσύνη κατά του Κράτους ώστε να αναγκάσουν την Δικαιοσύνη να πάρει θέση, και να πάψει να'ναι και με τον Αστυφύλαξ, και με τον Χωροφύλαξ .


Ίσως , αλλά είναι αυτή η συμπεριφορά ( η συμπεριφορά : Κάνω τον κουφό επειδή δεν με συμφέρει να απαντήσω)  συμπεριφορά Δικαιοσύνης που θέλει να λέει ότι δραστηριοποιείται στα πλαίσια μιας ευνομούμενης Ευρωπαϊκής Δημοκρατίας? Σαφέστατα όχι! Μάλλον σε συμπεριφορά Μεσανατολικού τύπου Απολυταρχίας μου κάνει.....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Disqus for Alternative Greek Politic Review